luni, 24 august 2015

Un cadou dragalas!

             
 Buna fetelor, azi vreau sa va arat un cadou drag pe care +Andreea Chi mi l-a dat din partea unei prietene dragi. Alina's handmade box se numeste pe facebook si face niste lucruri minunate. Alina impreuna cu Andreea au facut schimb de cateva produse si prietena mea a hotarat sa imi dea si mie un produs din partea Alinei. Asa ca pentru ai multumi pentru acest minunat cadou, am hotarat sa fac o postare pentru ea. 





           Cu toate ca nu o cunosc personal si nu am vorbit niciodata cu ea, a reusit, prin simplitate si finete, sa ma surprinda cu acest minunat colier. Este un colier minunat, iar pe langa faptul ca este foarte rezistent, este si foarte frumos si merge purtat la foarte multe hainute. A devenit colierul meu preferat, si o sa apara probabil cel mai des in postarile mele. 
           Prin aceasta postare, draga Alina, vreau sa iti multumesc pentru acest minunat cadou si sa imi cer scuze pentru faptul ca nu am reusit sa postez mai devreme. Meriti tot ce este mai bun si stiu ca o sa ajungi acolo unde iti doresti prin efortul pe care il depui. Apreciez foarte mult tot ceea ce faceti, timpul, atentia si munca depusa, poate cateodata sunt si nopti nedormite spentru a reusi sa terminati cate o comanda, toate acestea numai pentru noi si pentru a ne multumi. Tu, Alina si +Andreea Chi sunteti cele mai bune persoane in ceea ce priveste handmade-ul. Va multumesc din tot sufletul meu pentru ca am cea mai minunata colectie de accesorii handmade. Va pup fetelor si va multumesc inca odata pentru eforturile depuse. 



Aici aveti pagina de facebook a Alinei: https://www.facebook.com/alinashandmadebox
Iar pe cea a Andreei aici: https://www.facebook.com/Chestii.de.la.Rozz?pnref=story

Un comentariu:

  1. Multumim pentru postare!
    Sa il porti cu drag, sper ca urmatoarea postare sa fie doar a mea, hihi.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere