miercuri, 5 august 2015

Despre mine..

Buna dragele mele! Eu sunt Georgiana, am 19 ani si sunt din Cernavoda. Sunt pasionata de tot ceea ce inseamna Beauty, de aceea am decis sa imi fac un blog, prin care v-oi impartasi cu voi aceasta pasiune. Pe acest blog vreau sa postez despre orice, despre viata mea, anturajul meu si tot ceea ce ma face fericita, aici fiind prezenta si pasiunea mea pentru parfumuri si makeup. Visul meu cel mai mare este acela de a deveni un make-up artist de succes si sper ca acest vis sa mi se indeplineasca. 
O sa postez ori de cate ori simt nevoia, pentru ca acum sunt in vacanta si pana incep facultatea, in octombrie, o sa ma plictisesc, asa ca o sa incerc sa imi ocup timpul cu acest blog, pe care vreau sa il fac cat mai frumos, atat pentru voi cat si pentru mine. Va pup dragelor! 

2 comentarii: